Kariéra v mcePharma

Administrativní podpora obchodního oddělení

Náplň práce

  • podpora koordinace obchodních zakázek a jednání s dodavateli a odběrateli
  • administrativní činnosti spojené se vztahem k obchodním partnerům
  • emailová a telefonická komunikace s dodavateli a odběrateli
  • organizace dodávek zákazníkům, vystavování objednávek, faktur, dodacích listů
  • vedení skladového hospodářství
  • spolupráce s vývojovým a výrobním oddělením

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání
  • znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B1
  • zkušenost se skladovým hospodářstvím
  • ŘP sk. B

Nabízíme

  • skvělou příležitost
  • motivující mzdové ohodnocení. To, co do firmy přinesete, se vám vrátí
  • moderní a hi-tech vybavení na pracovišti
  • práci v mladém kolektivu
  • možnost cestovat po celém světě
  • klasickou korporátní strukturu u nás nehledejte, zakládáme si na osobním přístupu
  • notebook a mobilní telefon jsou samozřejmostí
  • firemní stravování, stravenky po zkušební době
  • firemní dopravu minibusem z Ostravy-Svinova do Bílovce a zpět

 

Nástup

dohodou

Pracoviště

Bílovec, Moravskoslezský kraj

Úvazek

plný úvazek

Kontaktní údaje:

mcePharma s.r.o.

+420 556 778 411


Pokud máte zájem zúčastnit se výběrového řízení na tuto pozici, zašlete nám, prosím, strukturovaný životopis přes níže uvedený kontaktní formulář.

Mám zájem  tuto pozici

Přidat další soubor